تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

اضافه شدن کتاب‌ «مهارت نوشتاری» یا «انشا» در سال تحصیلی جدید به درس‌های کلاس هفتم و هشتم

 

اضافه شدن کتاب‌ «مهارت نوشتاری» یا «انشا» در سال تحصیلی جدید به درس‌های کلاس هفتم و هشتم

فریدون اکبری - عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی - که در عین حال ریاست گروه زبان فارسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتاب‌های درسی را هم بر عهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تدوین دو کتاب تازه در این گروه گفت: دو کتاب با عنوان «آموزش مهارت‌های نوشتاری» (نگارش و انشا) تدوین شده که در سال تحصیلی جدید به مواد درسی پایه هفتم و هشتم متوسطه افزوده می‎شود.

این کتاب توسط فریدون اکبری و معصومه نجفی تدوین شده و بر اساس نسخه پی‌ دی افی که از این کتاب بر روی سایت دفتر برنامه‌ریزی کتاب‌های درسی گذاشته شده، کتاب شامل فصل‌هایی چون مهندسی نوشتن، بیش‌تر بخوانیم، بهتر بنویسیم، نگاه کنیم و بنویسیم، گوش بدهیم و بنویسیم، فعالیت‌های نگارشی، درست‌نویسی، حکایت‌نگاری، مثل‌نویسی، تصویرنویسی و غیره می‌شود.

در این کتاب بخش‌های تمرینی هم آمده است. همچنین به آثار نویسندگان و شاعرانی چون نادر ابراهیمی، محمد گودرزی، محمد بهمن‌بیگی، قیصر امین‌پور، نیما یوشیج و هوشنگ مرادی کرمانی اشاره شده و نکاتی از کتاب‌های آموزش نگارش کسانی چون ابوالحسن نجفی، حسن ذوالفقاری و احمد سمیعی مورد استفاده قرار گرفته است.

درباره این نسخه پی‌دی‌اف در سایت این دفتر نوشته شده است: به اطلاع همکاران، صاحب‌نظران و معلمان گرامی درس زبان و ادبیات فارسی می‌رساند نگاشت اولیه (غیرقابل استناد) کتاب «آموزش مهارت‌های نوشتاری» (نگارش و انشا) هشتم جهت آشنایی بیش‌تر همکاران با ساختار کتاب، در دسترس عموم قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است این کتاب نسخه نهایی نیست و به دلیل احتمال تغییرات، به هیچ وجه قابل استناد نیست. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود روند تالیف کتاب از طریق پست الکترونیکی برای گروه درسی زبان و ادبیات فارسی ارسال کنید:

منبع : گروه درسی زبان و ادبیات فارسی سازمان تالیف کتب درسی


اضافه شدن کتاب‌ «مهارت نوشتاری» یا «انشا» در سال تحصیلی جدید به درس‌ها ، کتاب جدیدالتالیف مهارت نوشتاری کلاس هفتم ، کتاب جدیدالتالیف مهارت نوشتاری کلاس هشتم ، کتاب آموزش مهارت‌های نوشتاری ، فصل های کتاب آموزش مهارت های نوشتاری ، نسخه پی دی اف کتاب آموزش مهارت های نوشتاری هفتم و هشتم ، گروه درسی زبان و ادبیات فارسی ، سازمان تالیف کتب درسی ، گروه درسی زبان و ادبیات فارسی سازمان تالیف کتب درسی ، فریدون اکبری - عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی ، ریاست گروه زبان فارسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتاب‌های درسی ، آموزش مهارت‌های نوشتاری» (نگارش و انشا) ، کتاب جدید نگارش و انشا متوسطه اول ،

ارسال نظر

پاپ من می گوید : 1393/06/15 - 12:43

سلام دوست عزيز! شکلک

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون شکلک

سيستم کسب درآمد پاپ من

ثبت شده در ستاد ساماندهي

نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال

پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال

تسويه حساب منظم و هفتگي

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد

بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!


لينک ثبت نام :
http://popman.ir/user/signup/ref:437

منتظرما!شکلک


____________

کد امنیتی رفرش
عضویت در خبرنامه سایت