تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

رهبر فرزانه ام (تقدیم به رهبر معظم انقلاب)

تصویر رهبرمعظم انقلاب در لباس بلوچی

رهبر فرزانه ام (تقدیم به رهبر معظم انقلاب)

رهبرم ای رهبر فرزانه ام
عشق تو دارم درون سینه ام
نام تو سر دفتر اشعار من
با تو روشن می شود افکار من
حجب شعری را زتو آموختم
اندر این ره توشه ها اندوختم
گفته های تو چراغ راه من
رهنمودت مأمن و مأوی من
رهبرم ای سرورم سیدعلی
راه و رفتار تو باشد چون علی
سیّدی در این زمانه چون ولی
رهروی راه پیامبر سرورم سیدعلی
فتنه های این زمانه پر هجوم
قائدی هم چون پیامبر بر عموم
می کنی روشن سبیل و راه من
دائما" ورد زبانی ماه من
ثبت شده درتاریخ پنجشنبه 29 فروردين1392 به شماره سریال 234729 در سایت شعرنو


رهبرم ای رهبر فرزانه ام ، رهبرم سیدعلی ، سرورم خامنه ای ، عکس رهبر انقلاب درلباس بلوچی ، آیت الله عبادی درکنار رهبرانقلاب ، عکس رهبرانقلاب دربلوچستان ،

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش
عضویت در خبرنامه سایت