تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

تپاکی (اتحاد)

تپاکی ( اتحاد )

راجی ء تپاک و حور بی یگ

برگردان فارسی : با متحد شدن وهمراهی قوم
واب جاه شگالیء مورء بیت

برگردان فارسی :
لانه ی شغال می شود سهم موریانه
سیه روچ بیت آ بد نصیب

برگردان فارسی :
می شود سیاه روز آن شخص بدطالع
جاه و مکامی زورء بیت

برگردان فارسی :
زور می گیرد از او جای ومقامش را
روچی که کی تنت الّما

برگردان فارسی :
قطعا فرامی رسد روزی که
دپ دژمنانی گورء بیت

برگردان فارسی :
گشادخواهد شد دهان دشمنان چون گور
منی دل گوشی روچ جمهء

برگردان فارسی :
دلم به من می گوید که در روز جمعه
رحمانی پوج پیروز بیت

برگردان فارسی :
پیروز خواهد شد سپاه خداوند رحمان
وحدی که برگردی زمان

برگردان فارسی :
وقتی که برگردد زمانه به نیکی
گُنجین دلون پر نورء بیت

برگردان فارسی :
پرنور خواهد شد دل تلخکام من

ثبت شده در تاریخ شنبه 27 اسفند 1390 به شماره سریال 166589 در سایت شعرنو

شعربلوچی ، شعربلوچی تپاکی ، شاعر عبدالحمید خدایاری ، اشعاربلوچی عبدالحمید خدایاری ، اشعار عبدالحمید خدایاری ،

ارسال نظر

محسن احمدی می گوید : 1394/06/28 - 23:33

دمت گرم خوشحالم که در اینترنت از زبان خودم مطلب میبینم خدایار جان خدا یاریت کنه

پاسخ : سلام محسن جان. مانا باشی اخوی . به قولی بلوچی خودمون : منت وارون واجه . هاوند تئی پشت وپناه بیت

پنل اس ام اس می گوید : 1393/09/25 - 10:17

باتشکروخسته نباشید

پاسخ : خواهش می کنم .پاینده باشی

پنل اس ام اس می گوید : 1393/09/24 - 15:57

ممنون از مطالب خوبتون

پاسخ : خواهش می کنم .پاینده باشی

پاپ سیتی می گوید : 1393/09/09 - 23:23


-

با سلام
تا سقف 8 تومن بابت هر ip
سقف تصفیه حساب : پایین ترین حد در بین سایتهای popup ؛ فقط 4 هزار تومن !

http://www.popcity.ir

یا حق

-

می گوید : 1393/08/12 - 9:03

دایرکتوری تبادل لینک وبلاگ و سایت های ایرانی-با ثبت وبلاگ خود بازدید و رتبه وبلاگتان را افزایش دهید.
http://www.linc.ir

کد امنیتی رفرش
عضویت در خبرنامه سایت