تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

مَنی ساندٌین جگر ریش إنت

                  مَنی ساندٌین جگر ریش إنت

مَنی ساندٌین جگر ریش إنت   - برگردان فارسی : جگر قوی وپایدارمن زخم شده است .

بلوچی راجئ تها پروش إنت   -   "       "    : واین بخاطرشکاف گروههای بلوچ است. 

نزانان تالها چون إنت !       -   "       "    : نمیدانم طالع را چی شده است !

مدام بمپوری تها پروش إنت  -   "       "    : همیشه بین بمپوریهاشکاف وجوددارد

تئی زنگا جنان پر چی!       -   "       "    : چرا باید از تو بنالم! 

وتی برات زهرکنین نیش إنت -   "       "    : برادرت هم نیشش زهر دار است.

ترا شاباشنت هزار رندا      -    "       "    : هزار بار شادباش باد تو را

تئی زور چه ایدگران گیش إنت  - "      "   : زور تو از دیگران بیشتر است

محلوک حیالانی تها گارأنت   -    "      "   : مخلوق درخیالات خود گم شده اند

دگری دیم په مجلسا روش إنت  - "      "   : شخصی دیگربه مجلس روانه است

ثبت شده در تاریخ شنبه 20 اسفند 1390 به شماره سریال 165729 در سایت شعرنو

عبدالحمید خدایاری


شعربلوچی ، شعرآزاد ، شعر بلوچی آزاد ، قطعات بلوچی ، شعربلوچ ، شعراجتماعی بلوچی ،

ارسال نظر

محسن احمدی می گوید : 1394/06/28 - 23:35

هر کی میخوادآی پی هاش در ایران بازدید بالا بره بگه تا بهش آموزش بدم البته داشتن وبلاگ یا سایت ضروری هستش با این روش که خودم ازش دارم استفاده میکنم میتونی خیلی بیشتر از این پاپ اپ که گذاشتی پول بدست بیاری

من خودم تازه این روشو پیدا کردم باید بری در آی پی بازدید که آدرسشو بهت

میدم عضو شو کد پاپآپ رو بذار تو سایتت بعد لینک کسب امتیاز غیر مستقیمت رو

برام بفرس تا تاییدش کنم من تازه امروز شروع کردم آی پی هام بالای 12 رفت

امتحان کن

http://ipbazdid.ir/index.php

کد امنیتی رفرش
عضویت در خبرنامه سایت