تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

از اندیشیدن تا نوشتن - اکبری شلدره ای

آیا نوشتن ، فرزند اندیشیدن است یا نوشتن خود اندیشیدن است ؟ برخی بر این گمان اند که نوشتن ، همان تفکر و اندیشه ورزی است . یعنی هرکس که می نویسد در حال فکرکردن است . از این رو ، در نگاه این افراد ، نوشتن ، فاصله ای با اندیشیدن ندارد که هیچ بلکه خود تفکر است .

اینان نگاه فرایندی به نوشتن ندارند . به این همانی باور دارند . این همانی نوشتن با اندیشیدن . این که اکنون می نویسم دارم فکر می کنم و این که فکر می کنم می نویسم . یعنی این دو ، یک چیز هستند . اصلا دویی در میان نمی بینند .

سلام کاربر گرامی . برای استفاده از تمام مطالب در تارنما عضو شوید .در صورت ثبت نام با نام نامأنوس و مستهجن و ایمیل کذایی اکانت شما مسدود از فهرست اعضا حذف خواهید شد.با عضویت رایگان در این تارنما می توانید از تمامی خدمات فعلا به رایگان استفاده نمایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

از اندیشیدن تا نوشتن - اکبری شلدره ای ، از اندیشیدن تا نوشتن ، آیا نوشتن ، فرزند اندیشیدن است ؟ ، آیا نوشتن خود اندیشیدن است ؟ ، خاستگاه آن دنیای مغز است ، دنیای مغز ، نگرشی فرایندی ، دلا تا کی درین زندان ، قلم گیر و همچون قلم راست باش ، قلـم چون گرفتی دو روئی مکن ، مولانا محمد ولی دشت بیاضی ، نوشتن ، جریان آب گوارایی است که در بستر رودخانه ، ثمر اندیشیدن ، نوشتن نمودی از اندیشیدن ، اوّل اندیشه ، وانگهی گفتار ،

ارسال نظر

به دنبال درخواست عده زيادي از متقاضيان قيمت کتاب به 2000 تومان کاهش داده شد
فقط براي چند روز
فرصت را از دست ندهيد
براي خريد به همين آدرس برويد
شکلک شکلک شکلک

علی نجفیگل خوشه ها می گوید : 1393/12/10 - 22:41

وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید هم نتوانست چنان که انتظار می رفت به حداقل وظایف اصلی و قانونی خویش در قبال مجموعه بزرگی که کمر به خدمت آنان گمارده عمل کند.باید رهبران هر گروه و جمعیتی یاد بگیرند اگر توانایی گره گشایی از چالش های فراروی آنان را در خویش نمی بینند،بی تعارف از راهبری یشان کناره گیری کنند و خود را در سیه روزی بیش تر آنان سهیم نسازند.

امروز ده ها تن از فرهنگیان آگاه دل تربت حیدریه دریافتند که وزیر فعلی آموزش و پرورش سخت به یاری آنان نیازمند است تا بتواند به پشتوانه حرکت آنان به تصمیمی که در آن تردید دارد جامه عمل بپوشاند.به همین دلیل با گردآمدن در فضای باز اداره، حمایت تشان را از این تصمیم وزیر اعلام کردند.باشد کسی بر کرسی نشیند که بدین اوضاع آشفته فرهنگیان سامانی بخشد.

پاسخ : درود بر شما و خواسته های صنفی تان .پاینده باشید

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت