تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

زندگی نامه عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ به قلم دخترش

زندگی نامه عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ به قلم دخترش

عکس عبدالحمید خدایاری

تولد و مراحل تحصیل
   عبدالحمید خدایاری شاعر ، نویسنده و پژوهشگر بلوچ در سال 20 مرداد1353 در شهرستان ایرانشهر در خانواده ای متدین و با وضع مالی متوسط به دنیا آمد . او تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در روستای میرآباد بمپور گذراند و سپس برای طی نمودن دوره متوسطه وارد دبیرستان طالقانی شهر بمپور شد و در رشته ادبیات و علوم انسانی ادامه تحصیل داد و دوره چهارساله دبیرستان را در سال 1371 به پایان رسانید و همان سال در کنکور سراسری شرکت نمود و در چهار کد رشته در دانشگاه ملی و تربیت معلم پذیرفته شد ولی به علت پاره ای غرض ورزی های شخصی افراد مغرض در هنگام تحقیقات محلی علی رغم داشتن صلاحیت علمی و اخلاقی از ادامه تحصیل بازماند اما از پا ننشست و سرانجام در سال بعد (1372) در حالی که دفترچه آماده به خدمت را در دست داشت تا به خدمت مقدس سربازی برود در مقطع کارشناسی رشته ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر پذیرفته شد و دفترچه آماده بخدمت را به صندوق پست سپرد و در مهر1372راهی ادامه تحصیل شد . پس از گذراندن یک ترم به درخواست پدرش علی رغم سن پایین (19سال) تن به ازدواج با دختر عمه خود داد و ازدواج مسئولیت او را دو چندان کرد اما باعث موفقیت او در تحصیل شد بطوری که دوره کارشناسی را در طول هفت ترم در بهمن 1375 به پایان رسانید .

سلام کاربر گرامی . برای استفاده از تمام مطالب در تارنما عضو شوید .در صورت ثبت نام با نام نامأنوس و مستهجن و ایمیل کذایی اکانت شما مسدود از فهرست اعضا حذف خواهید شد.با عضویت رایگان در این تارنما می توانید از تمامی خدمات فعلا به رایگان استفاده نمایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

زندگی نامه شاعر عبدالحمید خدایاری ، رزومه عبدالحمید خدایاری ، رزومه کاری عبدالحمید خدایاری ، آثار عبدالحمید خدایاری ، رزومه شخصی عبدالحمید خدایاری ، مراحل تحصیل عبدالحمید خدایاری ،

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت